טעויות אימייל שיווקי שלא כדאי לעשות

 

תוכן עניינים

פוסט זה בבלוג נועד להביא אור לכמה טעויות נפוצות, אך התעלמו מהן, שעלולות לפגוע בהצלחת מסע הפרסום שלך. למד כיצד לזהות את הטעויות הללו ואת שיטות העבודה המומלצות להימנע מהן, כדי להבטיח שמאמצי השיווק שלך בדוא"ל יניבו את התוצאות הרצויות.

1. התעלמות מהחשיבות של שורת נושא משכנעת – האם אתה עושה את הטעות הזו?

שורת הנושא של הודעת דוא"ל היא לרוב הרושם הראשוני של הנמענים שלך מההודעה שלך. עם זאת, משווקי דוא"ל רבים עושים את הטעות שהם מזניחים את החשיבות של שורת נושא משכנעת. שורת נושא חלשה או כללית יכולה בקלות ללכת לאיבוד בתיבת דואר נכנס צפופה, וכתוצאה מכך שיעורי פתיחה נמוכים יותר והחמצת הזדמנויות. כדי להימנע מטעות זו, הקדישו זמן ליצירת שורות נושא שמושכות תשומת לב, מותאמות אישית ורלוונטיות לקהל שלכם. שקול להשתמש במילים כוחניות, ליצור תחושת דחיפות או להציג שאלה כדי לעורר סקרנות. בדיקת שורות נושא שונות יכולה גם לעזור לך לקבוע אילו מהן מהדהדות הכי טוב עם המנויים שלך. זכור, שורת נושא משכנעת יכולה לעשות את כל ההבדל בקבלת תשומת לב ופתיחה של מיילים שלך. אל תזלזל בהשפעתה על הצלחת מסעות הפרסום שלך בשיווק בדואר אלקטרוני.

2. 'הכסף ברשימה' – אבל האם אתה מפלח אותו?

בניית רשימת דוא"ל חזקה חיונית לשיווק מוצלח בדוא"ל. עם זאת, פשוט להחזיק רשימה גדולה זה לא מספיק. כדי למקסם את מאמצי השיווק בדוא"ל באמת, עליך לפלח את הרשימה שלך. משווקים רבים טועים בכך שהם שולחים את אותה הודעה לכל הרשימה שלהם, ללא קשר לתחומי העניין או ההעדפות של המנויים שלהם. גישה אחת מתאימה לכולם מובילה לרוב למעורבות נמוכה יותר ולשיעורי ביטול רישום גבוהים יותר.

פילוח רשימת הדוא"ל שלך כרוך בחלוקה לקבוצות קטנות יותר וממוקדות יותר על סמך קריטריונים ספציפיים כגון דמוגרפיה, היסטוריית רכישות או רמת מעורבות. על ידי כך, תוכלו להתאים את המסרים שלכם לצרכים ולתחומי עניין הייחודיים של כל פלח, ולהגדיל את סיכויי ההמרה ושביעות רצון הלקוחות. לדוגמה, אתה יכול לשלוח המלצות מוצר מותאמות אישית ללקוחות שביצעו רכישות קודמות או לספק הצעות בלעדיות למנויים המעורבים ביותר שלך.

פילוח גם מאפשר לך לשלוח תוכן רלוונטי ובזמן, ומשפר את יכולת המסירה הכוללת של הדוא"ל ואת שיעורי המעורבות. זה מראה למנויים שלך שאתה מבין את ההעדפות שלהם ומחויב לספק להם מידע בעל ערך. יתר על כן, פילוח מאפשר לך לעקוב ולנתח את הביצועים של כל פלח בנפרד, מה שמאפשר לך לחדד את אסטרטגיית השיווק שלך בדוא"ל ולהניב תוצאות טובות יותר לאורך זמן.

3. שליחת הודעות דוא"ל ללא קריאה ברורה לפעולה – מה משחק הסיום שלך?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בשיווק בדוא"ל היא שליחת מיילים ללא קריאה ברורה לפעולה (CTA). קריאה לפעולה היא הנחיה המכוונת את הקורא לבצע פעולה ספציפית, כגון ביצוע רכישה, הרשמה לסמינר מקוון או הורדת משאב בחינם. ללא CTA ברור ומשכנע, ייתכן שהמיילים שלך חסרי כיוון ולא יצליחו להניע את התגובה הרצויה מהנמענים שלך.

בעת יצירת תוכן האימייל שלך, חשוב להגדיר בבירור את מטרת ההודעה שלך ואיזו פעולה אתה רוצה שהמנויים שלך יבצעו. ה-CTA שלך צריך להיות ממוקם בצורה בולטת בתוך הדוא"ל ולהתבלט חזותית כדי למשוך את תשומת הלב של הקורא. השתמש בשפה מכוונת פעולה שיוצרת תחושת דחיפות ומתקשרת בצורה ברורה את התועלת שבנקיטת הפעולה הרצויה.

יתר על כן, חשוב להתאים את ה-CTA שלך לאסטרטגיית השיווק והיעדים הכוללים שלך במייל. האם אתה מחפש להניע מכירות, לייצר לידים או להגדיל את התנועה לאתר? ה-CTA שלך צריך לשקף את משחק הסיום שלך ולהנחות את המנויים שלך אל המטרה הזו. באמצעות CTA ברור ומוגדר היטב, אתה מגדיל את סיכויי ההמרה ומקל על המנויים שלך לבצע את הפעולה הרצויה.

בנוסף, אל תשכח לבצע אופטימיזציה של ה-CTA שלך עבור מכשירים ניידים. עם השימוש הגובר בסמארטפונים ובטאבלטים, אנשים רבים ניגשים לאימיילים שלהם במכשירים ניידים. ודא שהקריאה לפעולה שלך ניתנת ללחיצה בקלות וגלויה במסכים קטנים יותר, מה שמאפשר למנויים הניידים שלך לעסוק בקלות בתוכן האימייל שלך.

4. הזנחת בדיקה ואופטימיזציה – האם אתה מסתפק בפחות?

בדיקה ואופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל היא חיונית להשגת הצלחה בשיווק בדוא"ל. עם זאת, משווקים רבים עושים את הטעות שהם מזניחים את הצעד החשוב הזה. על ידי אי בדיקה ואופטימיזציה של המיילים שלך, ייתכן שאתה מסתפק בתוצאות פחות מאופטימליות.

בדיקה מאפשרת לך להתנסות עם אלמנטים שונים של הודעות האימייל שלך, כגון שורות נושא, תוכן, פריסה וקריאה לפעולה, כדי לקבוע מה מהדהד הכי טוב עם הקהל שלך. זה עוזר לך להבין מה עובד ומה לא, ומאפשר לך לקבל החלטות מונעות נתונים כדי לשפר את ביצועי הדוא"ל שלך.

בדיקת A/B היא שיטה פופולרית המשמשת להשוואה בין שתי וריאציות או יותר של דוא"ל כדי לראות איזו מהן מניבה ביצועים טובים יותר. על ידי בדיקת אלמנטים שונים, אתה יכול לחשוף תובנות חשובות לגבי העדפות והתנהגות הקהל שלך. לאחר מכן ניתן להשתמש במידע זה כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום עתידיים לצורך מעורבות והמרות טובות יותר.

בנוסף לבדיקות, יש צורך באופטימיזציה מתמשכת כדי להבטיח שמסעות הפרסום שלך בדוא"ל משתפרים ללא הרף. זה כרוך בניתוח הנתונים מהבדיקות שלך וביצוע שינויים איטרטיביים באימיילים שלך על סמך התובנות שהושגו. אופטימיזציה יכולה לכלול התאמה של שורות נושא, חידוד תוכן, התאמת אלמנטים עיצוביים או שיפור חווית המשתמש.

הימנעות מטעויות שיווק נפוצות אלו בדוא"ל יכולה לשפר משמעותית את אחוזי ההצלחה של מסע הפרסום שלך. על ידי הבנה ויישום של הפתרונות המתוארים בפוסט זה, אתה יכול להבטיח שהודעות הדוא"ל שלך לא רק ייפתחו וקראו אלא גם יניעו את הפעולה המיועדת. זכרו תמיד, אסטרטגיית שיווק מוצלחת בדוא"ל דורשת תשומת לב לפרטים, שיפור מתמיד וגישה ממוקדת לקוח.

מערכת מור דאן מחליפה 15 מערכות אחרות לשיווק ומכירות לבעלי העסקים – אחת מבינהם היא מערכת לדיוור באימייל – הצטרפו עוד היום ל30 יום ניסיון לגמרי בחינם 

עוד מאמרים שכדאי לקרוא
מאמרים אחורנים שעלו
לפרטים נוספים על ייעוץ שיווקי
דילוג לתוכן